زمانی که ازدواج به سمت جنوب می رود، شرکا معمولاً یکدیگر را با نارضایتی غرق می کنند. از طرف دیگر، آنها باید روی رابطه کار کنند و صداقت را تمرین کنند تا وضعیت ازدواج را ارتقا دهند و ازدواج خود را از طلاق نجات دهند.مجموعه ابزار فریلنسر

این ویدیو را توسط ماری کی کوچارو، درمانگر ازدواج تماشا کنید تا بفهمید برای ترمیم یک ازدواج چه چیزی لازم است:

چگونه یک شریک برای ازدواج پیدا کنیم

یافتن شریک زندگی زناشویی به عوامل مختلفی بستگی دارد. سن، انتخاب‌های سبک زندگی و تجربیات افراد می‌تواند نقش مهمی در انتخاب افرادی که زندگی خود را با آن‌ها سپری کند، بازی کند.

 

با این حال، ممکن است در نهایت با کسی باشید که با او جرقه ای احساس می کنید. سپس بستگی به این دارد که شما و شریک زندگیتان چگونه برای سالم سازی ازدواج تلاش کنید.

آیا ازدواج با فاصله سنی زیاد جواب می دهد؟

می گویند سن فقط یک عدد است. چه اتفاقی می‌افتد وقتی این عدد نقشی در نحوه کنار آمدن شما با طرف مقابلتان تا آخر عمر داشته باشد؟

آنها می گویند عشق حد و مرزی ندارد، بنابراین آیا فاصله سنی شما را از ازدواج با فردی بزرگتر یا کوچکتر از شما باز دارد؟

مشاوره خوب در مورد ازدواج و پاسخ به همه سؤالات خود را از جامعه شناس استوارت لارنس دریافت کنید زیرا او سناریوی واقعی را در مورد این سؤال قدیمی فاش می کند - آیا مشارکت ازدواج با فاصله سنی زیاد کار می کند؟

آیا باید با فردی مشابه یا متفاوت ازدواج کرد؟

ازدواج پیوند ارواح است، اما ممکن است لازم نباشد که این دو روح با هم یکی باشند. تفاوت ها قریب الوقوع خواهند بود، مهم نیست که چقدر در جستجوی شریک زندگی به دنبال شباهت باشیم.

این نحوه کار با آن تفاوت هاست که ازدواج را به جلو می برد. در این راهنمای سریع همه چیز را در مورد این بیاموزید که در مورد چگونگی شکل دادن تفاوت ها به رابطه شما برای پاسخ به این سوال صحبت می کند - آیا باید با فردی مشابه یا متفاوت ازدواج کنید.ابزارهای فریلنسر